Ο κύβος ερρίφθη για το «στοιχειωμένο» έργο, που αφορά στην επέκταση του 6ου προβλήτα στο λιμάνι Θεσσαλονίκης, καθώς έπειτα από πολύχρονη αναμονή, με παλινωδίες, αναβολές και καθυστερήσεις, το project μπαίνει επιτέλους στη γραμμή εκκίνησης.
«Η προκήρυξη του διεθνούς διαγωνισμού θα δημοσιευτεί αύριο (σήμερα) στην εφημερίδα των ευρωπαϊκών κοινοτήτων και έως την Παρασκευή θα είναι αναρτημένη και στο διαδίκτυο», τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, προσθέτοντας ότι «η προθεσμία για κατάθεση προσφορών θα εκπνέει αρχές Φεβρουαρίου, με προοπτική την άνοιξη να γίνει η επιλογή του αναδόχου».
Παραθέτοντας τεχνικοοικονομικά χαρακτηριστικά του έργου ο κ. Στέλιος Αγγελούδης εξήγησε πως «προκηρύσσουμε την πρώτη και δεύτερη φάση του έργου, προϋπολογισμού 140 εκατ. ευρώ, που προβλέπει επέκταση του προβλήτα σε μήκος 550 μέτρα, πλάτος 365 μέτρα και βάθος 16 μέτρα».
Σε 3,5 έτη
Οι εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί σε διάστημα 3 - 3,5 ετών και θα «εκτοξεύσουν» τη δυναμικότητα εξυπηρέτησης του ΟΛΘ στα 1,2 εκατ. containers ετησίως, από τα 405.000 σήμερα. «Η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη από τα αδιάθετα ύψους 65 εκατ. ευρώ της ΟΛΘ, καθώς και από χαμηλότοκο δάνειο 50 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ», διευκρίνισε ο ίδιος και συμπλήρωσε ότι αν χρειαστεί θα ληφθεί επιπλέον δάνειο 50 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ, δεδομένου ότι θα ακολουθήσει η 3η φάση του έργου, με τις επιστρώσεις και τον εξοπλισμό, ύψους σχεδόν 90 εκατ. ευρώ.Ο «καπετάνιος» της ΟΛΘ γνωστοποίησε, ακόμη, ότι η διοίκηση εξετάζει τις δυνατότητες αξιοποίησης προγράμματος του Interreg, έως του ποσού των 4 εκατ. ευρώ, για την ανάπτυξη δικτύου χώρων αποθήκευσης container και ψυκτικών θαλάμων, για διακίνηση φρουτολαχανικών, σε Σκόπια και Βουλγαρία, από κοινού με ιδιώτες.
Οι εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί σε διάστημα 3 - 3,5 ετών και θα «εκτοξεύσουν» τη δυναμικότητα εξυπηρέτησης του ΟΛΘ στα 1,2 εκατ. containers ετησίως, από τα 405.000 σήμερα. «Η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη από τα αδιάθετα ύψους 65 εκατ. ευρώ της ΟΛΘ, καθώς και από χαμηλότοκο δάνειο 50 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ», διευκρίνισε ο ίδιος και συμπλήρωσε ότι αν χρειαστεί θα ληφθεί επιπλέον δάνειο 50 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ, δεδομένου ότι θα ακολουθήσει η 3η φάση του έργου, με τις επιστρώσεις και τον εξοπλισμό, ύψους σχεδόν 90 εκατ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου